Jak wygląda kultura marki Mercedes?
Polski oddział marki Mercedes przygotowało coś specjalnego dla fanów motoryzacji, a mianowicie „Stację Mercedes” na warszawskim Powiślu.
Stacja jest połączeniem restauracji, kawiarni, a nawet kina z miejscem, w którym odbywają się panele dyskusyjne i serie spotkań z interesującymi osobami.
Do atrakcji „Stacji Mercedes” można zaliczyć transmisje Formuły 1, pokazy filmowe i teatralne.
Takie wydarzenia mają przyciągnąć potencjalnych klientów.
Na terenie „Stacji” zainteresowani spotkają sprzedawców mobilnych, którzy zaprezentują i zaproszą do testowania najnowszych modeli oraz usług związanych z motoryzacją.
Nowa polityka Mercedesa zakłada dostosowania obecnych działań marketingowych do potrzeb klienta, dlatego robi wszystko, by sprostać konsumenckim oczekiwaniom.
Zadowolony klient ma stać się motorem wzrostu sprzedaży modeli Mercedesa.
Samochody nie będą pełniły roli jedynie statycznych elementów ekspozycji.
Każdy miłośnik motoryzacji będzie mógł nie tylko podziwiać wybrane modele, ale także skorzystać z jazd próbnych.
branża motoryzacyjna