Cennik, ważny element strony firmowej
Jeżeli firma, dla której tworzona jest strona internetowa, świadczy stałe usługi, usługi, które w jasny i przejrzysty sposób można nazwać i wycenić, lub też handluje określonymi towarami, dobrze jest też zamieścić informację dotyczącą Cennika.
Łatwy dostęp do takowych informacji, informacji bądź, co bądź przecież bardzo ważnych, będzie sprzyjał przede wszystkim oszczędności czasu klienta a także i naszego, gdyż na podstawie informacji tam zawartych nastąpi wstępna weryfikacja i kontakt między klientem a firmą zostanie nawiązany przez osoby naprawdę zainteresowane współpracą.
Jeżeli jest to możliwe dobrze jest także podać przykłady wstępnych wycen określonych prac, mogą być one także połączone ze zdjęciami je obrazującymi.
Może to wpłynąć zachęcająco na potencjalnego klienta, przyczyniając się do nawiązania dalszych kontaktów biznesowych.
Oczywiście nie każda działalność wymaga umieszczania na stronie takowego działu.
W zależności od jej specyfiki może to być czasami także i niewłaściwe, dlatego ilość i treść działów zawartych na firmowej stronie internetowej zawsze należy dostosowywać do potrzeb klienta docelowego.