Agencja – wyższa cena, więcej opcji
Załóżmy, że klamka zapadła i chcemy mieć dla swojej firmy świetną stronę internetową. Jest to raczej formalna decyzja, bo na jej brak pozwolić sobie nie możemy. Staje jednak przed nami pytanie, kto ma tę witrynę stworzyć. Możliwości są dwie. Pierwsza z nich to powierzenie prac nad serwisem doświadczonej i działającej wszechstronnie agencji interaktywnej. Jej pracownicy zajmują się stronami WWW w sposób kompleksowy.
Oprócz materii czysto technicznej opracowują koncepcję graficzną, strategię komunikacji i wiele innych kwestii. Z racji faktu, że w świecie reklamy ważna jest spójność, dobrze będzie, jeśli ci sami specjaliści zajmą się całokształtem działań marketingowych. Dzięki temu uda się uzyskać optymalne rezultaty – serwis będzie integralnym elementem kampanii, której celem jest pozyskanie klienteli dla towarów lub usług. Podpisując kontrakt z agencją musimy liczyć się z wysoką wyceną jej pracy. W zamian za to będziemy mogli korzystać z mnogości opcji. Rozwiązanie to wymaga jednak konkretnego kapitału startowego, by wszystko sfinansować bez zadyszki.